lørdag 23. mars 2013

Til meg selv.

Selv om jeg til stadighet har flere strikke- og hekleprosjekter på gang samtidig, blir det sjelden laget noe til meg selv. Når jeg kom over et selvstripende garn i mine farger, 
var det liten tvil om at det måtte bli ny genser.
 Ribbestrikk ser merkelig ut uten noen inni, 
men her stemmer fargen best med virkeligheten.
 Å ta bilder av seg selv er ikke verdens enkleste sak, 
men sønnen lånte gjerne telefonen for å leke "papparazzi".


Mønsteret er opprinnelig fra garnstudio, 
og som vanlig har jeg endret en god del.
La opp færre masker til ermene, økte heller flere ganger og la til 6-7 cm. Synes også det ble finere med liten halskant istedet for høy.
Og selvfølgelig UTEN PUSEKANT, 
det er jeg alllllllt for gammel til.
---------------------------------------------------




1 kommentar:

Jeanita Helen sa...

Syns den ble kjempefin! Og absolutt veldig "mamma" ;)
Syns jammen guttungen var flink å ta bilder jeg ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...